An frumos, hai! Despre 2014 si ale mele doleante

2014 o sa fie un an tare destept! Un an al meu si doar al meu. Cu multa munca, iubire si multe satisfactii. Fara drame. Fara promisiuni aiurea. Fara visuri nerealiste. Un an in care o sa ma concentrez sa-i fac mandri pe cei dragi mie (aia care se bucura sa ma aiba in viata lor exact asa cum sunt eu). Un an in care o sa pun mai multa pasiune in tot ceea ce o sa fac. Un an ambitios. In care o sa invat si germana, o sa merg si in acel internship pe care mi-l doresc, o sa vizitez si Londra, o sa fiu mai cerebrala, mai putin naiva, mai optimista si sincera. O sa fie anul in care o sa am grija sa ajung sa castig de doua ori mai mult decat in prezent, in care o sa ajung din nou la Electric Castle si in care o sa termin de citit toate cartile lui Kundera. Ar mai fi cateva lucruri de mentionat, dar pe acestea le pastrez pentru mine, pe al meu private list. 1536451_562782250463189_527328371_n

Lasă un răspuns

