A fost despre tot. Mai putin fericire.

E un val nesfarsit de ‘nimic’ ce-mi umple golul lasat de tine. Au trecut exact 233 de zile de cand simt ca te-am pierdut. De tot. Un ‘nimic’  infinit ce-mi sfarma oasele si ma face sa-mi pierd gandurile si asa rasfirate, atunci cand iti pronunt numele. De fiecare data cand inspir, adulmec ultimele farame dintr-o iubirea ce m-a consumat mai mult decat m-ar fi putut implini. N-a fost niciodata despre fericire. A fost despre tot. Mai putin fericire. Sunt inca sub socul „nu s-ar fi putut face nimic pentru”, dar realizez ca ai incetat sa ma iubesti cu mult timp in urma. Si-atunci da, nu se mai poate face nimic pentru.

Suntem nici mai mult nici mai putin decat strainii care, intr-un moment al vietii, s-au intalnit, au impartit o farama de emotie si-au plecat mai departe. Ma rog, tu ai plecat mai departe. Ti-ai luat partea de inima inapoi, pe care pentru o perioada de timp ai tinut-o cusuta de a mea.

Aproape ca n-ai mai lasat nimic de distrus in mine.  Uneori iti simt prezenta. Aud cum sunetul pasilor tai aluneca pe gresia rece. Ti s-a scurs raceala in suflet si-a ramas acolo. Sau poate ca asa esti tu si mie mi-a fost dat sa vad doar o deghizare banala. De copil capabil sa iubeasca. Acum, cand te intalnesc in vis, nu am ce sa-ti mai spun. Mi-au murit cuvintele.

silence

Inca mai pot sa hasurez emotia zilelor fericite. Mi-amintesc cum spuneai ca fericirea noastra nu e una obisnuita. Pe-atunci te iubeam apasat si cu privirea senina. Cu timpul ti-ai dat seama ca ne-am incapatanat s-o facem obisnuita. Telurica. Februarie asta mi le-a aratat pe toate. Mi-a dovedit ca ce incepe frumos, poate sa moara doar tragic.

p.s.

„if you keep hurting the same part of you again and again and again, the nerve endings all die. and when that happens, that part of you goes numb. that’s why it doesn’t hurt. don’t be proud of it.”

Un gând despre &8222;A fost despre tot. Mai putin fericire.&8221;

Lasă un răspuns

